PRODUKT
W zestawie PREMIUM znajdują się: eleganckie opakowanie, wybrane przez Państwa drzewko i akcesoria do sadzenia (łopatka, ziemia w jutowym worku). Dodatkowo personalizowane elementy: etykieta z nazwą okazji/firmy i imionami obdarowanych, grawerowana tabliczka /z logo?/oraz kartka z życzeniami/. Wysokość zestawu: 80 cm
W zestawie STANDARD znajdują się: elegancka tuba, drzewko. Dodatkowo personalizowane elementy: etykieta z nazwą okazji i imionami obdarowanych (lub innym opisem) oraz kartka z życzeniami/. Wysokość zestawu: 80 cm
Tak. Jeśli nie chcą Państwo życzeń – wystarczy w koszyku zrezygnować z kartki oraz wybrać etykietę bez dedykacji.
Na stronie znajdą Państwo informację o wyglądzie drzewka w ciągu roku. Jeśli drzewko liściaste zamawiane jest np.: zimą – będzie ono pozbawione liści. Zakwitnie na wiosnę i wtedy będzie zbliżone do drzewka prezentowanego na zdjęciu.
Tak. Drzewko żyje cyklem rocznym – wypuszcza liście i kwitnie na wiosnę a zrzuca je na jesień i zimę /z wyłączeniem drzew iglastych/. Z każdym rokiem będzie również coraz większe.
Zestaw PREMIUM – 20x30x80 cm
Zestaw STANDARD – 17x17x80 cm
Tak, podane ceny są cenami brutto.
Informacje o pielęgnacji znajdują się w dziale „Strefa porad”, w razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy: info@podarujdrzewko.pl
PŁATNOŚCI
Nie. W momencie złożenia zamówienia jest ono pakowane i wysyłane do podanego odbiorcy. Można jedynie wskazać późniejszy termin dostawy w uwagach do zamówienia.
Jeśli nie chcą lub nie mogą Państwo korzystać z serwisu Przelewy 24 mogą Państwo dokonać płatności standardowym przelewem bankowym lub wybrać płatność u kuriera.
Wraz z zakupem otrzymają Państwo fakturę.
Do każdego zakupu dołączona jest faktura VAT.
Tak, wystarczy w koszyku podać dane do faktury.
Jeśli dane się nie zgadzają – prosimy o kontakt mailowy na info@podarujdrzewko.pl. Poprawimy fakturę i prześlemy ją ponownie.
DOSTAWA I ODBIÓR
Nasze produkty wysyłane są do Państwa kurierem. Jego koszt wynosi 16 zł.
Zamówienia realizowane są w terminie 3 – 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Tak, Państwa zamówienie może zostać dostarczona do innego kraju znajdującego się na terenie Unii Europejskiej.
Każde drzewko zapakowane jest w specjalnie zaprojektowane pudełko i dodatkowo zabezpieczone kartonem. Gwarantujemy, że każda zamówiona roślina dotrze do odbiorcy w nienaruszonym stanie.
W sytuacji, gdy dotarła do Państwa uszkodzona przesyłka prosimy o kontakt mailowy na adres: info@podarujdrzewko.pl
Nie ma możliwości odbioru osobistego. Każde drzewko wysyłane jest do Państwa kurierem.
W przypadku dużych zamówień dla firm prosimy o indywidualny kontakt na adres: dlafirm@podarujdrzewko.pl
REKLAMACJE I ZWROTY
Reklamacja może zostać zgłoszona jeśli przesyłka dotarła do Państwa uszkodzona lub jest niekompletna (np.: brakuje jednego z elementów). Podstawą reklamacji jest również otrzymanie zestawu, który jest niezgodny z zamówieniem.
Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni roboczych.
Podstawą do zwrotu towarów jest otrzymanie zestawu niezgodnego z zamówieniem lub uszkodzonego.