Pomoc

Produkt

  1. Co wchodzi w skład zamawianego zestawu prezentowego?
    W zestawie znajdują się: wybrane przez Państwa drzewko, łopatka ogrodowa oraz personalizowana obrączka na drzewko.
  2. Czy mogę zamówić drzewko bez życzeń?
    Tak. Jeśli nie chcą Państwo życzeń – wystarczy w koszyku zrezygnować z kartki oraz wybrać etykietę bez dedykacji.
  3. Czy zamówione drzewko będzie takie samo jak prezentowane na stronie?
    Na stronie znajdą Państwo informację o wyglądzie drzewka w ciągu roku. Jeśli drzewko liściaste zamawiane jest np.: zimą – będzie ono pozbawione liści. Zakwitnie na wiosnę i wtedy będzie zbliżone do drzewka prezentowanego na zdjęciu.
  4. Czy wygląd drzewka zmienia się w zależności od pory roku?
    Tak. Drzewko żyje cyklem rocznym – wypuszcza liście i kwitnie na wiosnę a zrzuca je na jesień i zimę. Z każdym rokiem będzie również coraz większe.
  5. Jakie są rozmiary pudełka, w którym umieszczone jest drzewko?
    27 x 18 x 80 cm
  6. Czy ceny towarów podane na stronie są cenami brutto?
    Tak, podane ceny są cenami brutto.
  7. Jak dbać o drzewko?
    Informacje o pielęgnacji znajdują się w dziale „strefa porad”.

Płatności

  1. Czy mogę anulować złożone zamówienie?
    Nie. W momencie złożenia zamówienia jest ono pakowane i wysyłane do podanego odbiorcy.
  2. Co zrobić gdy nie mogę dokonać płatności za pomocą serwisu Przelewy24?
    Jeśli nie chcą lub nie mogą Państwo korzystać z serwisu Przelewy 24 mogą Państwo dokonać płatności standardowym przelewem bankowym lub wybrać płatność u kuriera.
  3. Czy dostanę dowód zakupu i jeśli tak, to w jakiej formie.
    Wraz z zakupem otrzymają Państwo fakturę.
  4. Czy wystawiacie faktury VAT lub paragony za dokonane zakupy?
    Do każdego zakupu dołączona jest faktura vat.
  5. Czy mogę otrzymać fakturę vat na inne dane, niż te podane jako adres dostawy zamówienia?
    Tak, wystarczy w koszyku podać dane do faktury.
  6. Co zrobić, gdy dane na otrzymanej fakturze się nie zgadzają?
    Jeśli dane się nie zgadzają – prosimy o kontakt mailowy na biuro@podarujdrzewko.pl. Poprawimy fakturę i prześlemy ją ponownie.

Dostawa i odbiór

  1. Jaki jest koszt i formy dostawy?
    Nasze produkty wysyłane są do Państwa kurierem. Jego koszt wynosi 16 zł.
  2. Jak długo będę czekać na realizację zamówienia?
    Zamówienia realizowane są w terminie 3 – 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
  3. Czy wysyłają Państwo paczki za granicę?
    Tak, Państwa zamówienie może zostać dostarczona do innego kraju znajdującego się na terenie Unii Europejskiej.
  4. Jak zabezpieczacie Państwo drzewka na czas dostawy?
    Każde drzewko zapakowane jest w specjalnie zaprojektowane pudełko i dodatkowo zabezpieczone kartonem. Gwarantujemy, że każda zamówiona roślina dotrze do odbiorcy w nienaruszonym stanie.
  5. Co zrobić, gdy przesyłka okaże się uszkodzona lub niekompletna?
    W sytuacji, gdy dotarła do Państwa uszkodzona przesyłka prosimy o kontakt mailowy na adres: reklamacje@podarujdrzewko.pl
  6. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
    Nie ma możliwości odbioru osobistego. Każde drzewko wysyłane jest do Państwa kurierem.

Reklamacje i zwroty

  1. W jakim przypadku mogę zgłosić reklamację?
    Reklamacja może zostać zgłoszona jeśli przesyłka dotarła do Państwa uszkodzona lub jest niekompletna (np.: brakuje jednego z elementów). Podstawą reklamacji jest również otrzymanie zestawu, który jest niezgodny z zamówieniem.
  2. Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?
    Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni roboczych.
  3. Czy można dokonać zwrotu zakupionych towarów?
    Podstawą do zwrotu towarów jest otrzymanie zestawu niezgodnego z zamówieniem lub uszkodzonego.

Miejsce na Twoje pytanie

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, zadaj nam je bezpośrednio za pomocą formularza.

Wprowadz pytanie.
Podaj poprawny adres email

Drzewko
bezpieczne
w podróży

Sadzonki
od sprawdzonych
sadowników

Personalizowany
prezent

Darmowa dostawa
przy zakupie powyżej
300 zł

Copyright © 2016 Podarujdrzewko.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Projekt: IDEACTO